dimecres, 2 de desembre del 2015

Cursa ARCS Aguilar de Segarra (16,7 km i 742 mts d+)

Resum: M'encanta el circuit ARCS!

No hi hagut cap colega que volgués venir avui, o sigui que vaig sol cap a Aguilar de Segarra. Allà però, em trobo moltes cares conegudes. És com córrer a casa, m'encanta el circuit ARCS! 



La cursa comença a les 10 en punt, sense petards ni claxons; un dos tres i endavant... Com sempre, sortim cagant llets i marica l'ultim. Buff, intento seguir al Ramon Torne, un bon referent, però es impossible, i mica en mica em va treient distancia. Cap al km 8 m'atrapa la primera fèmina, l'Ester Hernandez (ex-selecció catalana), i m'arrenca els adhesius en una forta baixada. Arribem al pla i la torno a atrapar. La segueixo una bona estona, fins que a falta de 2 km la deixo enrere. Finalment arribo 30" davant d'ella, amb 1h37'25" (35è de 153 arribats). Content d'haver baixat 1' el temps de l'any passat! 

Bon circuit, ple de corriols i molt ben marcat. Amb ganes de fer la segona cursa del circuit! (A St Joan, on pujarem el meu Collbaix).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada