diumenge, 21 de setembre del 2014

Cursa de Vallhonesta (10 km, 425 mts d+)

Resum: Tornem a la competició trail!

Passo a buscar al Jaume Mayor per Santpedor i anem cap a St Vicenç de Castellet. Feia molt temps que no em posava un dorsal en una cursa de muntanya, i ja ho trobava a faltar.
Arribem a les 9h, anem a buscar el pitrall i ens canviem. Fem estiraments i escalfem una mica. Hi ha un gran ambient i molta gent, no m'ho esperava pas, i comencem a trobar molta gent coneguda.
La cursa comença amb 5 minuts de retard. Els primers mts son per asfalt, atravessem el poble, i desseguida enfilem cap amunt. Intento no apretar gaire perquè veig que el Jaume no em pot seguir, però quan arribem al primer descans, veig que li porto bastant troç i decideixo apretar, doncs em sento molt bé! Començo a adelantar molta gent, i les sensacions continuen sent molt bones. Arribem a Vallhonesta, i comença la baixada.


Intento no apretar massa tot baixant, per no cascar-me l'esquena (encara no he acabat la temporada de triatlons). Durant la baixada m'adelanten tres persones, es nota que em falta entrenament de muntanya..

Arribo molt bé, amb 47'36", i el 36è de la general (de 350 que han acabat): No estamos tan mal


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada