diumenge, 27 de juny del 2010

Cursa de la Campana (13,8 km, 1000 mts d acumulat)

Resum: Cursa per disfrutar i que crea afició! Molt recomenable. Felicitats a la organització!


Bona matinal avui a Vacarisses, amb sol i bona temperatura, bona organització, aprop de casa, molts regals, bon nivell de corredors, bona companyia, circuit força variat, etc, etc, etc.

Passo a buscar el David Turull i arribem a Vacarisses a les 8h, aparquem (l´únic punt negatiu a millorar), anem a recollir el dorsal, saludem als coneguts i consegueixo la foto pendent de la Cursa de GELS-Moixeró amb la Mònica Ardid, flamant campiona d´Espanya de curses verticals.


La cursa comença puntual a les 9h, amb la primera campanada de l´església. Primers quilometres massa ràpids per mi, que volia seguir a la Mònica Ardid, i abans del Km 3 em quedo despenjat i continuo al meu ritme.

Entre els km 4 i 6 la pujada és força dura i em sento en el meu terreny adelantant a dos o tres corredors. De fet, són els únics que he adelantat en tota la cursa, ja que amb les ganes de seguir a la Mònica, he començat al davant de tot i he sigut adelantat per moltes màquines; és la última vegada que surto dels primers..... Al final de la pujada, sento als Koales Raül i Carles animant com sempre, i m´animen força. Em diuen que vaig cap al 50è.

D´aquí fins al final, la cursa passa pels llocs més guapos, per corriols que pugen i baixen constantment. Tot i l´apretada inicial, aquí em sento molt bé fins al final, que l´han allargat 1300 mts que es fan notar. Arribo el 46è amb 1 hora i 7 minuts, i el David el 152è amb 1 hora i 18 minuts.

3 comentaris:

  1. La cursa pinta xula però és de córrer massa per un koala... ara, tu vas que te les peles!
    Bona posició aquest top-50

    ResponElimina
  2. Estàs fort mamong!!!!! Felicitats!!!

    ResponElimina
  3. Acabo de trobar el teu blog de casualitat i pel que vec fem el mateix tipus de curses....ens veiem d'aquí uns dies a l'olla de Núria!!
    Salut!

    ResponElimina