dilluns, 4 de gener del 2010

Sortida amb esquís de muntanya a la Tossa d´Alp (935 mts d+)

He de confesar que em fa vergonya no haver fet mai una travesia amb esquís de muntanya, ja que fa 30 anys que esquio per pistes i 10 que practico el running de forma habitual i sobretot després de la sensacional experiència d' aquest dissabte.

Vull agraïr al meu amic Axier per haver-me animat a fer-la i per haver-me deixat els esquis i les botes.


Com que hi havia poca neu a la Cerdanya, vem decidir deixar el cotxe a l' estació de la Masella, a 1600 mts, i pujar per les pistes (familiar+mola+2 estacions), fins a la Tosa d' Alp, a 2535 mts.
Dia espectacular amb vistes meravelloses de la vall de la Cerdanya i del Berguedà (massís del Pedraforca), i amb Montserrat al fons.
La baixada per pistes també, és molt millor que les curses de muntanya, i en 15 minuts tornem a ser al cotxe. Total: 2h30

2 comentaris:

  1. Quina passada tiu!
    Jo sóc mal esquiador i amb aquest genoll no podria pas fotre res, però m'encantaria només per l'espectacle q es veu!!!
    Cuida't!

    ResponElimina
  2. Eih Jordi, molt xulo tot el blog. Veig que tens la maquinària ben lubricada i no pares de donar-li a la cuixa, je,je

    Jo demà me´n vaig a Marrakesch a còrrer els 42,2 Km. Ja et diré com m´anat.

    Una encaixada !!!


    Joan Manel, el de les aigües....

    ResponElimina